Health Care and Medical WordPress Theme

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

EMERGENCY HELP

Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et et dolore te feugait nulla facilisi.

CARDIO MONITORING

HEALTH CARE

MEDICAL COUNSELING

Apicona - Medical & Health Theme by Thememount

Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit. Maecenas neque diam, luctus at laoreet.

TESTIMONIALS

Huisarts Berend Nikkels over DCT (HN) apparatuur bij hem in de praktijk: “Ik wil graag snelle laboratorium diagnostiek in de praktijk, uitgevoerd door de DA en de POH. Dat kan nu, DCT (HN) stelt de apparatuur en de reagentia ter beschikking en wij het personeel. De dienstverlening naar de patiënt is optimaal en mijn receptuur houdt rekening met de testresultaten.”
Berend NikkelsHuisarts
Huisarts Silvio van Eunen over DCT (HN) echografie service op locatie in zijn praktijk: “Efficiënte en snelle beeldvormende diagnostiek is een meerwaarde binnen onze huisartsenpraktijk. Er is een directe, digitale terugkoppeling van de bevindingen van de radioloog. Collegiaal overleg vindt ter plekke plaats, de uitwisseling tussen de huisarts en de radioloog is daarmee optimaal. Onze patiënten ervaren deze service als heel patiëntvriendelijk en scoren de radioloog en de assistente bij de evaluaties erg hoog.”
Silvo van EunenHuisarts

MACHINES